FAQ – Najczęściej zadawane Pytania

Jeśli jesteś naszym klientem, albo jeszcze nie jesteś i szukasz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z naszym parkingiem, trafiłeś we właściwe miejsce! W dziale FAQ (Frequently Asked Questions) staramy się udzielić klarownych i kompleksowych odpowiedzi na pytania, które mogą Cię nurtować. Chcemy, aby Twoje doświadczenie korzystania z naszego parkingu było jak najbardziej przyjemne i bezproblemowe.

Jednak jeśli nie odnajdziesz odpowiedzi na konkretne pytanie, nie wahaj się skontaktować z nami, z przyjemnością pomożemy Ci rozwiązać wszelkie wątpliwości i udzielimy Ci kompleksowej pomocy.

Przed przyjazdem do KTW Parking Pyrzowice:

Jak zarezerwować parking?

Aby zarezerwować miejsce postojowe na naszym parkingu, przejdź na stronę rezerwacja i uzupełnij wszystkie wymagane pola tj.: Imię i Nazwisko, telefon kontaktowy, adres e-mail do potwierdzenia i najważniejsze termin postoju. Po wpisaniu terminu pojawi się kwota opłaty parkingowej. Za postój możesz zapłacić On-line: kartą, blikiem, szybkim przelewem albo dokonać opłaty bezpośrednio na parkingu w dniu przyjazdu. Dodatkowo uzupełnij dane pojazdu. W razie braku rejestracji uzupełnimy te dane na miejscu.

Jeśli rezerwacja on-line stwarza Ci jakiś problem, zapraszamy do kontaktu telefonicznego. Ewentualnie wyślij nam sms z wszystkimi informacjami – oddzwonimy i zrobimy rezerwację dla Ciebie.

Czy parking jest otwarty 24h na dobę?

Tak. KTW Parking Pyrzowice jest otwarty 24 godziny na dobę, możesz do nas przyjechać o dowolnej porze.

Czy mogę przyjechać bez rezerwacji?

Oczywiście, możesz do nas przyjechać bez rezerwacji i dokonać wszystkich formalności na miejscu. Z uwagi na duże zainteresowanie naszym parkingiem, nie możemy zagwarantować, że zawsze znajdziemy wolne miejsce. Proponujemy, aby dla pewności dokonać wcześniejszej rezerwacji on-line.

W razie spóźnienia (małej ilości czasu do odprawy), proponujemy dokonać przedpłaty, aby skrócić procedurę parkingową.

Przyjadę w nocy, czy muszę potwierdzać mój przyjazd?

Nie musisz potwierdzać przyjazdu, jeśli Twój przyjazd jest zgodny z zadeklarowaną godziną przyjazdu. W razie opóźnienia w przyjeździe, wystarczy sms, abyśmy skorygowali dane w systemie parkingowym.

Jak dojechać na parking?

Najprościej, kieruj się cały czas w kierunku MPL Katowice AirPort w Pyrzowicach. Trzymaj się cały czas głównej drogi. Po dojechaniu do stacji BP w Pyrzowicach skręć w prawo i jedź jeszcze 200 m. prosto. Nasz parking będzie po prawej stronie.

Link do nawigacji: KTW Parking Pyrzowice
Link do mapy GPS: wyznacz trasę / szczegóły dojazdu
Link dane adresowe: adres parkingu KTW

Wszystkie dane kontaktowe: przejdź tutaj

Zmieniło się auto / rejestracja – czy muszę to zgłosić?

Nie musisz wcześniej zgłaszać zmiany auta lub rejestracji. Wystarczy w momencie wjazdu na parking zgłosić ten fakt obsłudze.

Możesz także samemu dokonać zmian w rezerwacji – wchodząc w link otrzymany wraz z rezerwacją.

Czy pobieracie kluczyki od auta?

Nie preferujemy pobierania kluczyków, od aut klientów.

Czy zapewniamy bezpłatny transfer na lotnisko?

Tak! Zawsze w cenie postoju zapewniamy bezpłatny transfer do i z terminala lotniska (transport tam i z powrotem).

Ile czasu trwa parkowanie auta i dojazd na lotnisko?

Procedura parkowania przebiega zazwyczaj szybko. Na „parkowanie auta” składa się, przeładunek bagażu, przyjęcia auta i parkowanie. W razie wcześniejszej opłaty on-line nie trzeba wchodzić do biura i rejestrować przyjazdu, co skraca całą procedurę. Całość zajmuje kilka, kilkanaście minut. A sam przejazd na lotnisko trwa ok. 4 minut. W razie dużego obłożenia wjazdów i wyjazdów z parkingu czas ten może ulec wydłużeniu.

Powrót do KTW Parking Pyrzowice:

Jak wrócić z lotniska na parking?

Po odbiorze wszystkich bagaży z taśmy, prosimy o przejście przed terminal „B” i wykonanie telefonu do nas + 48 511 775 779. Przyjedziemy możliwie jak najszybciej. Nasze auta są oznaczone niebieskim logiem parkingu „KTW”

Jak zarezerwować parking - Naklejki na aucie KTW Parking

Wrócę później / mój samolot się opóźnił.

W razie opóźnienia prosimy o kontakt z obsługą parkingu. Wystarczy zgłosić taki fakt wysyłając sms lub email z nr. rezerwacji.

Płatności:

Czy wystawiamy faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę poinformuj nas o tym. Najlepiej w momencie składania rezerwacji, lub w dniu wjazdu na parking jeśli płatność dokonywana jest na miejscu.

W przypadku płatności on-line z wyprzedzeniem, koniecznie wyślij wiadomość zawierającą nr. rezerwacji i dane do faktury poprzez e-mail lub skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy.

Czy na parkingu można płacić kartą?

Oczywiście! Możesz u nas na parkingu zapłacić kartą, blikiem lub gotówką. Możesz także przedpłacić za rezerwację parkingu płacąc on-line na naszej stronie kartą, blikiem lub szybkim przelewem.

Jak otrzymać zwrot płatności?

Aby otrzymać zwrot opłaconej i anulowanej rezerwacji do 24h przed zadeklarowanym przyjazdem, należy poinformować nas o tym fakcie poprzez:
formularz kontaktowy,
lub wiadomość wysłaną na adres e-mail: biuro@ktwparking.pl,
Podając szczegóły rezerwacji dotyczące odstąpienia od umowy. Zwroty są realizowane zgodnie warunkami zawartymi w regulaminem parkingu.

W przypadku anulacji rezerwacji złożonych u pośrednika należy skontaktować się z właściwym portalem i dokonać anulacji na zasadach zgodnych z regulaminem właściwego portalu.

Czy mogę zapłacić po powrocie?

Preferujemy płatność z góry za dokonaną rezerwację miejsca postojowego na naszym parkingu i ewentualną dopłatę po powrocie, w razie opóźnienia.