Jeśli jesteś naszym klientem, albo jeszcze nie jesteś i szukasz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z naszym parkingiem, trafiłeś we właściwe miejsce! W dziale FAQ (Frequently Asked Questions) staramy się udzielić klarownych i kompleksowych odpowiedzi na pytania, które mogą Cię nurtować. Chcemy, aby Twoje doświadczenie korzystania z naszego parkingu było jak najbardziej przyjemne i bezproblemowe.
Jednak jeśli nie odnajdziesz odpowiedzi na konkretne pytanie, nie wahaj się skontaktować z nami, z przyjemnością pomożemy Ci rozwiązać wszelkie wątpliwości i udzielimy Ci kompleksowej pomocy.
Przed przyjazdem do KTW Parking Pyrzowice:
Aby zarezerwować miejsce postojowe na naszym parkingu, przejdź na stronę rezerwacja i uzupełnij wszystkie wymagane pola tj.: Imię i Nazwisko, telefon kontaktowy, adres e-mail do potwierdzenia i najważniejsze termin postoju. Po wpisaniu terminu pojawi się kwota opłaty parkingowej. Za postój możesz zapłacić On-line: kartą, blikiem, szybkim przelewem albo dokonać opłaty bezpośrednio na parkingu w dniu przyjazdu. Dodatkowo uzupełnij dane pojazdu. W razie braku rejestracji uzupełnimy te dane na miejscu.
Jeśli rezerwacja on-line stwarza Ci jakiś problem, zapraszamy do kontaktu telefonicznego. Ewentualnie wyślij nam sms z wszystkimi informacjami – oddzwonimy i zrobimy rezerwację dla Ciebie.
Tak. KTW Parking Pyrzowice jest otwarty 24 godziny na dobę, możesz do nas przyjechać o dowolnej porze.
Oczywiście, możesz do nas przyjechać bez rezerwacji i dokonać wszystkich formalności na miejscu. Z uwagi na duże zainteresowanie naszym parkingiem, nie możemy zagwarantować, że zawsze znajdziemy wolne miejsce. Proponujemy, aby dla pewności dokonać wcześniejszej rezerwacji on-line.
W razie spóźnienia (małej ilości czasu do odprawy), proponujemy dokonać przedpłaty, aby skrócić procedurę parkingową.
Nie musisz potwierdzać przyjazdu, jeśli Twój przyjazd jest zgodny z zadeklarowaną godziną przyjazdu. W razie opóźnienia w przyjeździe, wystarczy sms, abyśmy skorygowali dane w systemie parkingowym.
Najprościej, kieruj się cały czas w kierunku MPL Katowice AirPort w Pyrzowicach. Trzymaj się cały czas głównej drogi. Po dojechaniu do stacji BP w Pyrzowicach skręć w prawo i jedź jeszcze 200 m. prosto. Nasz parking będzie po prawej stronie.
Link do nawigacji: KTW Parking Pyrzowice
Link do mapy GPS: wyznacz trasę / szczegóły dojazdu
Link dane adresowe: adres parkingu KTW
Wszystkie dane kontaktowe: przejdź tutaj
Nie musisz wcześniej zgłaszać zmiany auta lub rejestracji. Wystarczy w momencie wjazdu na parking zgłosić ten fakt obsłudze.
Możesz także samemu dokonać zmian w rezerwacji – wchodząc w link otrzymany wraz z rezerwacją.
Nie preferujemy pobierania kluczyków, od aut klientów.
Tak! Zawsze w cenie postoju zapewniamy bezpłatny transfer do i z terminala lotniska (transport tam i z powrotem).
Procedura parkowania przebiega zazwyczaj szybko. Na „parkowanie auta” składa się, przeładunek bagażu, przyjęcia auta i parkowanie. W razie wcześniejszej opłaty on-line nie trzeba wchodzić do biura i rejestrować przyjazdu, co skraca całą procedurę. Całość zajmuje kilka, kilkanaście minut. A sam przejazd na lotnisko trwa ok. 4 minut. W razie dużego obłożenia wjazdów i wyjazdów z parkingu czas ten może ulec wydłużeniu.
Powrót do KTW Parking Pyrzowice:
Po odbiorze wszystkich bagaży z taśmy, prosimy o przejście przed terminal „B” i wykonanie telefonu do nas + 48 511 775 779. Przyjedziemy możliwie jak najszybciej. Nasze auta są oznaczone niebieskim logiem parkingu „KTW”
W razie opóźnienia prosimy o kontakt z obsługą parkingu. Wystarczy zgłosić taki fakt wysyłając sms lub email z nr. rezerwacji.
Płatności:
Tak, wystawiamy faktury VAT.
Jeśli chcesz otrzymać fakturę poinformuj nas o tym. Najlepiej w momencie składania rezerwacji, lub w dniu wjazdu na parking jeśli płatność dokonywana jest na miejscu.
W przypadku płatności on-line z wyprzedzeniem, koniecznie wyślij wiadomość zawierającą nr. rezerwacji i dane do faktury poprzez e-mail lub skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy.
Oczywiście! Możesz u nas na parkingu zapłacić kartą, blikiem lub gotówką. Możesz także przedpłacić za rezerwację parkingu płacąc on-line na naszej stronie kartą, blikiem lub szybkim przelewem.
Aby otrzymać zwrot opłaconej i anulowanej rezerwacji do 24h przed zadeklarowanym przyjazdem, należy poinformować nas o tym fakcie poprzez:
formularz kontaktowy,
lub wiadomość wysłaną na adres e-mail: biuro@ktwparking.pl,
Podając szczegóły rezerwacji dotyczące odstąpienia od umowy. Zwroty są realizowane zgodnie warunkami zawartymi w regulaminem parkingu.
W przypadku anulacji rezerwacji złożonych u pośrednika należy skontaktować się z właściwym portalem i dokonać anulacji na zasadach zgodnych z regulaminem właściwego portalu.
Preferujemy płatność z góry za dokonaną rezerwację miejsca postojowego na naszym parkingu i ewentualną dopłatę po powrocie, w razie opóźnienia.